ADRESİMİZ DEĞİŞMİŞTİR. YENİ ADRESİMİZ İÇİN TIKLAYIN >>> MODA ŞARKILAR




Ayyuka - Dünya Hali

Ayyuka - Dünya Hali dinle şarkı sözleri

Sağa baktım beni gördüm 
Öte baktım bizi gördüm 
Kah balıktım susuz çölde 
Kah deveydim deniz dibinde 

Gide gide bir yer buldum 
Gittim biraz orda durdum 
Kal dediler kalamadım 
Git dediler gidemedim 

Derin dalsam yüzemezdim 
Sığda kalsam bilemezdim 
Bildim ama bilinmedim 
Deniz oldum yüzülmedim 

Güzel olsam sevemezdim 
Çirkin olsam sevilmezdim 
Kah tavuktum altın kafeste 
Kah kanarya tahta kümeste 


Dünya hali -e hali 
Otur seyret şu ahvali 
Göremezin gülcemali 
Ödemezsen şu vebali 

Gördüklerin değil baki 
Hayat ani dünya fani 
Kah balıktım susuz çölde 
Kah deveydim deniz dibinde

Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeni Şarkılar

Yeni şarkılar dinlemek isteyenleri yeni şarkılar sitemize bekleriz. Tıklayın: yeni şarkılar

Blog Arşivi