ADRESİMİZ DEĞİŞMİŞTİR. YENİ ADRESİMİZ İÇİN TIKLAYIN >>> MODA ŞARKILAR




Emre Aydın - Beni Vurup Yerde Bırakma


Emre Aydın - Beni Vurup Yerde Bırakma Klibi İzle...

Emre Kaya - Rüzgar
Şarkı:
Beni Vurup Yerde Bırakma
Sanatçı:
Emre Aydın
Albüm:
Beni Vurup Yerde Bırakma
Tarzı:
Slow,Pop
Çıkış Tarihi:
2017
Şarkı Sözleri

Milyon şey var aklımda
Gitmeseydin dinlerdin
"beni düşün bir kez de"
Diye başlamak isterdim

"iyi bak kendine"
Bile diyemiyorum
Konuşsam faydasız ya
Ama susamıyorum

Beni vurup yerde bırakma
Katlanamıyorum hiçbir yokluğuna
Beni vurup yerde bırakma
İçim bağırdı da
Ben diyemedim ya

Bir tek şey var aslında
Eğer konuşabilseydim
"beni böyle bırakma"
Diye haykırmak isterdim

Söz & Müzik: Emre Aydın
Düzenleme: Mustafa Ceceli
Yönetmen: Emre Aydın
Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeni Şarkılar

Yeni şarkılar dinlemek isteyenleri yeni şarkılar sitemize bekleriz. Tıklayın: yeni şarkılar

Blog Arşivi