ADRESİMİZ DEĞİŞMİŞTİR. YENİ ADRESİMİZ İÇİN TIKLAYIN >>> MODA ŞARKILAR




2019 En Çok Dinlenen Türkçe Rock Şarkılar Listesi Dinle



"Türk Rock" müziğin sevilen isimleri ve şarkıları artık Moda Şarkılar blogunda sizlerle buluşuyor. Rock Müziğin en beğenilen isimleri Kalben, Pentegram, Sufle, Neyse ve Athena gibi isimlerin yer aldığı müzik listemiz sürekli olarak yenilenecek ve gelişecektir. Liste top "Türkçe rock şarkılar"dan oluşmaktadır. Şimdilik sizlere az gibi görünebilir ancak ilerleyen süreçte diğer şarkı listelerimiz gibi buda şarkı bakımından artacaktır.

Listeyi oluşturduğum esnada şarkıları şöyle bir dinledim hakikaten güzel şarkılar ve bu şarkılardan bir haber olmadığımı farkettim askerliğim sırasında çoğuz zaman Sofar kanalını takip ederdim Kalben, Ezgi Aktan, Deniz Tekin ve Sena Şener gibi isimleri biliyor ve şarkılarını dinliyordum. İnanıyorum sizde listedeki şarkıları çok seveceksiniz. Site ve playlists hakkında yorumlarınız için iletişim bölümünü kullanabilirsiniz.

rock şarkılar

google bot ; türk rock, türkçe rock, türkçe rock müzik, rock müzik dinle, rock şarkılar, rock şarkılar listesi, 2018 rock, 2018 türkçe rock şarkılar
Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeni Şarkılar

Yeni şarkılar dinlemek isteyenleri yeni şarkılar sitemize bekleriz. Tıklayın: yeni şarkılar

Blog Arşivi