ADRESİMİZ DEĞİŞMİŞTİR. YENİ ADRESİMİZ İÇİN TIKLAYIN >>> MODA ŞARKILAR




Türkü Dinle 2019 - En Güzel Türküler Listesi Hit 100 (YENİ)


Türkçe müzik kategorisinin alt dallarından bir diğeri Türküler 'dir. Türkü Dinle'mek bu anlamda bizim için olmazsa olmazlar arasında yer alır. Çeşitli ruh hallerinde türkü dinleriz ve efkar dağıtırız. Bizi anlar derdimize deva olur türküler. Bu yüzden 7'den 70'e tüm herkes türkü dinlemeye bayılır.

Başlıklar

>> Türkü Dinle
>> En Güzel Türküler
>> Türkücü İsimleri

Türkü Dinle

Genellikle yörelerin kendine has türküleri vardır. Ancak bu sadece o yöreyle kısıtlı kaldığı anlamına gelmez. Bir Egeli sadece Ege'ye özgü türkü dinlemez. Doğu Türküleri, Karadeniz Türküleri gibi bir çok türküyü dinlemeyi sever. Bu yüzden Türküler'in dinleyici kapasitesi oldukça yüksektir. Hani yukarıda her yaştan kişilerin türkü dinlediğinden bahsetmiştim. Türküler tercüman ve dert ortağıdır. Diyelim başınızdan bir olay geçti ve dara düştünüz eminim sizi anlayan derdinize ortak olacak bir türkü muhakkak vardır. Türküler eskiden beri gelir aşıklar, dert tasa çekenler kendilerini türkülerle ifade ettikleri için bu zaman kadar gelmiştir. Ne yaşarsanız yaşayın bunu daha önce yaşayan başından geçen biri muhakkak olmuş ve yaşadıklarını türküye dökmüştür.Mesela ben bu satırları yazarken efkarlandım şuan türkü dinliyorum halimden anlayan onlar çünkü diğer tür müzikler değil.

En Güzel Türküler
Bu başlık altında sizlere en çok dinlenen türküleri sıralamaya çalışacağım. Listenin güncellenmesi halinde şarkı isimlerini burada görmeye devam edebilirsiniz. İçinde bulunduğumuz yıla ait tüm eserleri dinleyebilirsiniz. Sözü uzatmadan şarkı isimlerine geçelim.

#isimler En Güzel ve Çok Dinlenen Türkü İsimleri

#1  Güler Duman - sazım
#2  İsmail Altunsaray - asker kınası
#3  Zara - yarim senden ayrılalı
#4  Hakkı Bulut ft. Latif Doğan - intizarım var
#5  İlkay Akkaya - neçedir ağlarsın
#6  Ali Rıza Çakmak - halım mı kaldı
#7  Linet - aman aman
#8  Gülay Songur - ah oğul
#9  Serkan Kaya - kalakaldım
#10  Ümit Besen & Pamela - seni unutmaya ömrüm yeter mi
#11  Aynur - dağlara küstüm Ali
#12  Elif Buse Doğan - gel sevduğum
#13  Kubat - al ömrümü
#14  Zara - benim hayatım
#15  Sinan Özen - sana bir şey olmasın
#16  Bülent Yiğit - türkülerim yarım kaldı
#17  Murat Kurşun - ben yoruldum hayat
#18  Nev - vardar ovası
#19  Koray Avcı - yanımda sen olmayınca
#20  Kibariye - seni çok seviyorum
#21  Elif Kaya - bir bilebilsen
#22  Sevcan Orhan - var gibi
#23  Şehabettin Genç - sevgi kuşun kanadında (çok anlamlı)
#24  Cengiz Özkan - çıktım yücesine seyran eyledim
#25  Koray Avcı - yazımı kışa çevirdin (Leylam)
#26  Yağız - bilsem ki
#27  İntizar - İstanbul sokakları
#28  İmera - bitmeyen sevda
#29  Onur Akın - korkarım gideceksin
#30  Özlem Çelik - hey gidi karadeniz

Türkücü İsimleri
Türkü denildiği zaman akla ilk gelen isimleri okumak için bu alt başlığı okumaya devam ediniz. Burada sizlere en popüler türkücü isimlerini aktarmaya çalışacağız. İlgili türkücülerin diğer türkülerine yine sitemiz üzerinden ulaşabilir ve dinlemeye başlayabilirsiniz. Son zamanlarda popüler olan ve şarkılarıyla bizi mest eden bir birinden başarılı türkücüler sırasıyla şu şekilde ;

#1  Ceylan
#2  Sevcan Orhan
#3  Güler Duman
#4  Latif Doğan
#5  Özcan Türe
#6  Yağız Kaya
#7  Türkü
#8  Arzu
#9  Eda Doğanay
#10  Hüseyin Turan
#11  Kubat
#12  Yudum
#13  Seyfi Yerlikaya
#14  Zara
#15  Koray Avcı
türkü dinle
Türkü Dinle
türkü, türkü dinle, türküler, en güzel türküler, en sevilen türküler, 2019 türküleri, en çok dinlenen türküler, 2019 türkü dinle, türküsü, türküleri, yeni türküler, son türküler
Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yeni Şarkılar

Yeni şarkılar dinlemek isteyenleri yeni şarkılar sitemize bekleriz. Tıklayın: yeni şarkılar

Blog Arşivi